KORZYŚCI Z OCENY PRACOWNIKÓW W BEHAVIO DLA MENADŻERÓW
1
PRZYJAZNOŚĆ SYSTEMU DLA MENADŻERÓW
Menadżer ocenia zachowania pracowników, co jest dużo łatwiejsze w ocenie niż kompetencje – nie wymaga specjalistycznej wiedzy z zakresu zarządzania kompetencjami.
Menadżer ocenia zachowania, co jest dużo bardziej obiektywne niż ocena realizacji celów indywidualnych – nie wymaga uwzględniania czynników zewnętrznych (pogorszenie, polepszenie koniunktury).
Menadżer ocenia zachowania pracowników, które mogą zmienić się nawet w ciągu kilku dni, inaczej niż kompetencje czy poziom realizacji celów (oceniamy coś nad czym pracownicy mają największą kontrolę).


2
WIĘCEJ WŁADZY DLA MENADŻERÓW
Proponowany system zapewnia również WIĘCEJ WŁADZY dla menadżerów, ponieważ łatwiejsze niż wcześniej jest:
- premiowanie i prosta relacja „zachowania - wkład w realizację celów strategicznych - premia” sprawiają, że wszyscy pracownicy zaczynają zwracać uwagę na zachowania i ocenę okresową, a przede wszystkim na swoje zaangażowanie w realizację strategii firmy
- motywowanie – koncentracja na zachowaniach wyróżniających oraz kontrybucji strategicznej pozwala nagradzać najlepszych pracowników
- dyscyplinowanie – jasna informacja o oczekiwaniach obligatoryjnych dyscyplinuje najgorszych pracowników
- sprawiedliwe ocenianie – jednolite kryteria dotyczące pożądanych zachowań w organizacji
3
WSPIERANIE EFEKTYWNOŚCI MENADŻERÓW
Forma on-line, w jakiej oferowany jest SOOP zorientowana jest na wspieranie EFEKTYWNOŚCI menadżera, a tym samym i organizacji:


4
IDENTYFIKACJA TALENTÓW I MOCNYCH STRON PRACOWNIKÓW
Dzięki nawykowi koncentracji na zaangażowaniu i zachowaniach podwładnych możliwe jest rozpoznanie atutów pracowników i zidentyfikowanie ich talentów.
5
ŁATWIEJSZE OSIĄGANIE CELÓW ZESPOŁOWYCH
Pracownicy istotnie pomagają osiągać cele strategiczne zespołu, gdy są regularnie zachęcani do działania, a ich zachowania wyróżniające są dostrzegane i doceniane przez przełożonego.


6
PROFESJONALIZACJA RELACJI PRZEŁOŻONY-PODWŁADNY
Częsta ocena (przeprowadzana na przykład raz na kwartał) buduje nawyk rozmowy z podległymi pracownikami o ich zachowaniach i osiągnięciach, dzięki czemu ocena odzwierciedla rzeczywistość.
7
UPROSZCZONE LOGOWANIE DO SYSTEMU DLA OCENIAJĄCYCH
Spersonalizowane, szyfrowane linki wysyłane są pocztą elektroniczną do menadżerów w dniu rozpoczęcia procesu oceny – brak powszechnych problemów z zapomnianym hasłem lub loginem, możliwość ponownego przesłania zaproszenia do oceniającego w przypadku przepełnienia skrzynki pocztowej.


8
PRZYPOMNIENIA O OCENIE OKRESOWEJ
Wysyłane mailem wiadomości o konieczności oceny podległych pracowników w 3 terminach, szczególnie przydatne dla najbardziej zapracowanych menadżerów.
9
MOI/UDOSTĘPNIENI MENADŻEROWIE
...czyli więcej informacji dla menadżerów o menadżerach.
Jesteś liderem organizacji i zastanawiasz się, czy konkretni menadżerowie skutecznie motywują swoich podwładnych za pomocą oceny?
Chcesz zobaczyć podsumowanie dokonanych przez podległych Ci menadżerów ocen, by oszacować i zoptymalizować ich udział w realizacji celów strategicznych Spółki?
Wystarczy wybrać funkcjonalność MOI/UDOSTĘPNIENI MENADŻEROWIE, w której zawarte są wykresy ze statystykami ocen wybranego oceniającego.
