WSKAZÓWKI DO ROZMOWY OCENIAJĄCEJ Z PRACOWNIKIEM
Najważniejszym elementem oceny pracownika jest rozmowa. Czas poświęcony na indywidualne rozmowy z pracownikami może być niezwykle owocny – podnosić ich poczucie bezpieczeństwa, zwiększać lojalność oraz motywację do pracy, a tym samym procentować wzmożoną aktywnością pracowników przy realizacji zadań. Warto jednak pamiętać, że źle przeprowadzona rozmowa oceniająca jest porażką zarówno przełożonego, jak i pracownika, ponieważ zamiast zwiększyć zaangażowanie, doprowadzi do jego zmniejszenia, zmniejszy też aktywność pracownika. Z tego względu warto się do niej odpowiednio przygotować oraz zastanowić nad ewentualnymi trudnymi sytuacjami i reakcjami podwładnego.
Ambitne cele, liczne projekty, mnogość codziennych zadań - wszystko to sprawia, że niekiedy na stanowiskach menadżerskich brakuje czasu na szczegółowe przygotowanie się do rozmowy oceniającej, a ocena pracownika kończy się na szybkim uzupełnieniu arkusza. A co jeżeli mamy 12 albo 15 podwładnych, którym powinniśmy przekazać informację zwrotną po ocenie okresowej?!
System oceny okresowej BEHAVIO zapewnia wsparcie menadżerów w profesjonalnym przygotowaniu się do rozmowy oceniającej w krótkim czasie. Jeżeli jesteś menadżerem i używasz BEHAVIO, to dla każdego ze swoich podwładnych otrzymujesz praktycznie gotowy scenariusz rozmowy oceniającej, dostosowany do jego aktualnej sytuacji i zmian jakie zaszły w jego zachowaniach.
Chcesz udoskonalić przekazywanie informacji zwrotnych pracownikowi?
KONIECZNIE ZAPOZNAJ SIĘ ZE WSKAZÓWKAMI PROPONOWANYMI PRZEZ SYSTEM BEHAVIO!
Dzięki wskazówkom do rozmowy oceniającej uzyskasz konkretne porady, co należy zrobić by efektywnie:
- doceniać zaangażowanie pracownika
- zachęcać do przejawiania nowych zachowań wyróżniających
- wskazywać obszary do poprawy
Dowiesz się, które zachowania stanowią:
PIERWSZY SUKCES
POWRÓT DO FORMY
KONTYNUACJĘ SUKCESU
POTENCJAŁ DO ODKRYCIA
SPADEK FORMY
ALARM
POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW NA TEMAT SYSTEMU BEHAVIO
"System BEHAVIO pozwolił skutecznie przekazać pracownikom wzorce zachowań w określonych sytuacjach, przeniósł też wartości spółki na nowy, bardzo praktyczny poziom - dosłownie pokazał pracownikom, w jaki sposób postrzega się kwestie najistotniejsze z punktu widzenia wspólnego sukcesu."